Проблема е, че когато се опитвам да спирам педала на спирачките ми се втвърдява и колата не спира, след повторно или трето натискане на педала спира нормално. Започна да ми го прави много често и се притеснявам от какво може да е. Чудех се за обезвъздушаване, но все си мисля, че педала щеше да потъва, ако беше от това. Помагайте и давайте мнения, колеги. Днес опо-късно ще погледна и спирачната течност.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 155 1.8 проблем със спирачките
Collapse
X
-
Хора, стана още по-зле от днес сутринта... Вече едвам спира колата, когато натисна педала се чува съскане... И аз имам съмнения за сервото, ама се чудя как така за един ден заминава тва серво... досега си работехаAlfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеХора, стана още по-зле от днес сутринта... Вече едвам спира колата, когато натисна педала се чува съскане... И аз имам съмнения за сервото, ама се чудя как така за един ден заминава тва серво... досега си работеха
Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT e - 126 HPALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Ако ти се рискува с едно дето не си спомням дали имаше или нямаше проблем ще ти го подаря. смяната обаче е ..много кофти се бърка.Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Хора, днес си взех колата със сменено серво. Лошото е, че се доверих да я дам на майстор, за когото нищо не знам... Та, колата в момента спира и то много добре, но има 2 други сериозни проблема... Понеже датчика за температурата ми е развален имах едно копче изкарано за ръчно включване на перката и колата държеше 88 градуса точно, направо си заспиваше. Всичко си работеше до последно(освен сервото) преди да я оставя в сервиза. Днес включвам копчето, но перка йок... Колата беше пред прегряване и едвам я спасих... Преди това колата ми загасна в движение 3 пъти и то всеки път като върна на неутрална и тръгна да спирам. Ей така си падат оборотите и гасне... Преди това ми играеха само оборотите, но никога не е гаснала... А, не е от стъпковото моторче, защото на празен ход оборотите заспиват, само в движение ми го прави това. Майсторчето, разбираш ли, понеже забелязал, че жилото за гаста отпред леко било клеясало ( което разбира се аз го знаех) решил да го отхлаби, та не знам дали не е прецакал и там нещо. Та ако някой има идеи от какво може да ми играят така оборотите, когато спирам на неутрална и какво да правя с тая перка, МОЛЯ да даде съвет. Писнало ми е от пишман майстори, братче. Да не говорим, че "майсторчето" видял, че ми свети лампата за инжектора на таблото и ми вика, че имало дюзи за смяна и т.н, а всъщност ламбдата е развалена и заради това свети. Отделно амортесьорите ми били заминали и некви такива кусури дето си ги знам до болка... Всеки тука в БГ като види Алфа все едно гледа извънземноУтре ще си звънна най-вероятно във Вентурата (не искам да правя реклама), поне там пичовете си разбират от работата и съм доволен от тях.
Last edited by aRm; d.m.y г., 23:35.Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Здрасти колега значи за перката мога да кажа малко виж си кабелите ,които майстора или не е сложил или прекъснал .За това че гасне като пуснеш на свободна значи много богата горивна смес ,преди е дърпала въздух от сервото и сместа е била добре ,но сега е вече богата.И понеже е много рядко да се случи това на бензинова кола, не е невъзможно ,но става рядко ,и не си пояснил ,но аз мисля ,че си на газ намали си малко гаста и ще се оправи .Ако нямаш газ значи незнам какво да ти кажа.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеза жалост нямам газова уредба колега...155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеЛамбдата, дебитомера, регулатор на налягането всичко от което може да е богата сместаAlfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Пичове, перката я оправих, замерих напрежението и имаше 12 волта от до... когато я отскубнах от буксата се оказа, че от голямата температура буксата от едната страна е леко стопена и имаше пластмаса на крачето, което не позволяваше контакт и така, зачистих я и всичко е ОК, когато спирам на неутрална в момента оборите просто падат на 700, но не повече, всичко е както преди, тоя проблем не го установих все още, но важното е, че колата в момента спира адски добреAlfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Малко да обновя темата с някое друго въпросче... Проблемът ми със спада на оборотите остана и все още се опитвам да открия откъде е... Значи, когато колата е студена в движение на неутрална скорост няма спад на оборотите, обаче вдигне ли над 50-60 градуса се почва едно притрисане и спад до 600 оборота.... Това го прави само и единствено на неутрална скорост в движение. Спра ли на място оборотите се вдигат на 900-950, колкото и всъщност трябва да бъдат... Ако някой се е сблъсквал с този проблем, нека пише какво е сменил, защото имам съмнения за един датчик http://axm-auto.com/index2.php?brand...351&subcat=357
Проверил съм да няма въздух отнякъде и обичайните работи(дебитомер,мпх,дросел,свещи,бубини и т.н) Най-странното е, че го прави само като загрее и в движение ( независимо дали ще съм с 60 км/час или 5-10 км/час) Много е изнервящо в задръстванията!!!
Мерси предварително, колеги
П.П: Четох на много места,че може и регулатора на налягането да прави подобни проблеми, но нямам представа къде стои това нещо... А и като гледам не е от най-евтините компонентиМоля да ми подскажете малко !!!
Last edited by aRm; d.m.y г., 01:08.Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение...
П.П: Четох на много места,че може и регулатора на налягането да прави подобни проблеми, но нямам представа къде стои това нещо... А и като гледам не е от най-евтините компонентиМоля да ми подскажете малко !!!
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Comment
Comment