Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 155 1.8 проблем със спирачките

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 155 1.8 проблем със спирачките

    Проблема е, че когато се опитвам да спирам педала на спирачките ми се втвърдява и колата не спира, след повторно или трето натискане на педала спира нормално. Започна да ми го прави много често и се притеснявам от какво може да е. Чудех се за обезвъздушаване, но все си мисля, че педала щеше да потъва, ако беше от това. Помагайте и давайте мнения, колеги. Днес опо-късно ще погледна и спирачната течност.
    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

  • #2
    Клапана на сервото вижте, сякаш нещо там има проблемно - По вакуума нещо!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      При мен беше така ,натискам педала и той е най-горе и камък,след няколко натискания омекваше и спирах.
      Сервото ми беше заминало.
      ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


      Renault Megane II Grand Tour-2004г

      Comment


      • #4
        Хора, стана още по-зле от днес сутринта... Вече едвам спира колата, когато натисна педала се чува съскане... И аз имам съмнения за сервото, ама се чудя как така за един ден заминава тва серво... досега си работеха
        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
          Хора, стана още по-зле от днес сутринта... Вече едвам спира колата, когато натисна педала се чува съскане... И аз имам съмнения за сервото, ама се чудя как така за един ден заминава тва серво... досега си работеха
          Не се чуди ,а се ориентирай да купуваш серво от сега ти казвам ,че Няма Ново/или е прекалено скъпо/ затова търси 2-ра употреба.

          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT e - 126 HP
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #6
            Ако ти се рискува с едно дето не си спомням дали имаше или нямаше проблем ще ти го подаря. смяната обаче е ..много кофти се бърка.
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              То като чели всички с тия легени сме пинали по тоз път ... Ако няма абс е "по-лесна смяната" :/.

              Comment


              • #8
                Хора, днес си взех колата със сменено серво. Лошото е, че се доверих да я дам на майстор, за когото нищо не знам... Та, колата в момента спира и то много добре, но има 2 други сериозни проблема... Понеже датчика за температурата ми е развален имах едно копче изкарано за ръчно включване на перката и колата държеше 88 градуса точно, направо си заспиваше. Всичко си работеше до последно(освен сервото) преди да я оставя в сервиза. Днес включвам копчето, но перка йок... Колата беше пред прегряване и едвам я спасих... Преди това колата ми загасна в движение 3 пъти и то всеки път като върна на неутрална и тръгна да спирам. Ей така си падат оборотите и гасне... Преди това ми играеха само оборотите, но никога не е гаснала... А, не е от стъпковото моторче, защото на празен ход оборотите заспиват, само в движение ми го прави това. Майсторчето, разбираш ли, понеже забелязал, че жилото за гаста отпред леко било клеясало ( което разбира се аз го знаех) решил да го отхлаби, та не знам дали не е прецакал и там нещо. Та ако някой има идеи от какво може да ми играят така оборотите, когато спирам на неутрална и какво да правя с тая перка, МОЛЯ да даде съвет. Писнало ми е от пишман майстори, братче. Да не говорим, че "майсторчето" видял, че ми свети лампата за инжектора на таблото и ми вика, че имало дюзи за смяна и т.н, а всъщност ламбдата е развалена и заради това свети. Отделно амортесьорите ми били заминали и некви такива кусури дето си ги знам до болка... Всеки тука в БГ като види Алфа все едно гледа извънземно Утре ще си звънна най-вероятно във Вентурата (не искам да правя реклама), поне там пичовете си разбират от работата и съм доволен от тях.
                Last edited by aRm; d.m.y г., 23:35.
                Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                Comment


                • #9
                  Здрасти колега значи за перката мога да кажа малко виж си кабелите ,които майстора или не е сложил или прекъснал .За това че гасне като пуснеш на свободна значи много богата горивна смес ,преди е дърпала въздух от сервото и сместа е била добре ,но сега е вече богата.И понеже е много рядко да се случи това на бензинова кола, не е невъзможно ,но става рядко ,и не си пояснил ,но аз мисля ,че си на газ намали си малко гаста и ще се оправи .Ако нямаш газ значи незнам какво да ти кажа.
                  155 2.0 16v МY95 Sport

                  Comment


                  • #10
                    за жалост нямам газова уредба колега...
                    Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                      за жалост нямам газова уредба колега...
                      Ламбдата, дебитомера, регулатор на налягането всичко от което може да е богата сместа
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                        Ламбдата, дебитомера, регулатор на налягането всичко от което може да е богата сместа
                        Тя ламбдата е за смяна, заминала е тотално, но въпроса е, че явно след ремонта и е дошло наистина в повече. Другите неща ги изключвам, защото съвсем скоро мина диагностика... Утре ще проверявам кабелите към перката и бушоните ще прегледам. Ще сменя и сондата, дано се оправят нещата
                        Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                        Comment


                        • #13
                          Пичове, перката я оправих, замерих напрежението и имаше 12 волта от до... когато я отскубнах от буксата се оказа, че от голямата температура буксата от едната страна е леко стопена и имаше пластмаса на крачето, което не позволяваше контакт и така, зачистих я и всичко е ОК, когато спирам на неутрална в момента оборите просто падат на 700, но не повече, всичко е както преди, тоя проблем не го установих все още, но важното е, че колата в момента спира адски добре
                          Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                          Comment


                          • #14
                            Малко да обновя темата с някое друго въпросче... Проблемът ми със спада на оборотите остана и все още се опитвам да открия откъде е... Значи, когато колата е студена в движение на неутрална скорост няма спад на оборотите, обаче вдигне ли над 50-60 градуса се почва едно притрисане и спад до 600 оборота.... Това го прави само и единствено на неутрална скорост в движение. Спра ли на място оборотите се вдигат на 900-950, колкото и всъщност трябва да бъдат... Ако някой се е сблъсквал с този проблем, нека пише какво е сменил, защото имам съмнения за един датчик http://axm-auto.com/index2.php?brand...351&subcat=357

                            Проверил съм да няма въздух отнякъде и обичайните работи(дебитомер,мпх,дросел,свещи,бубини и т.н) Най-странното е, че го прави само като загрее и в движение ( независимо дали ще съм с 60 км/час или 5-10 км/час) Много е изнервящо в задръстванията!!!

                            Мерси предварително, колеги

                            П.П: Четох на много места,че може и регулатора на налягането да прави подобни проблеми, но нямам представа къде стои това нещо... А и като гледам не е от най-евтините компоненти Моля да ми подскажете малко !!!
                            Last edited by aRm; d.m.y г., 01:08.
                            Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщение
                              ...

                              П.П: Четох на много места,че може и регулатора на налягането да прави подобни проблеми, но нямам представа къде стои това нещо... А и като гледам не е от най-евтините компоненти Моля да ми подскажете малко !!!
                              Седи под всм. колектор от страната на пасажера.
                              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                              Мненията са като задниците - всеки си има!

                              Comment

                              Working...
                              X